Бухгалтерія для ФОП

Мабуть не всі  приватні підприємці будучи ФОПами 3 чи 2 групи мають в своєму штаті бухгалтера чи людину з відповідними навиками щоб займатись веденням бухгалтерського обліку. На це є рад причин як об’єктивних так і не дуже. Деякі з них це : немає реальної можливості платити повноцінну зарплату штатному бухгалтеру, відносно невеликі об’єми роботи і банальна неспроможність знайти достатньо роботи для бухгалтер.

Варто зазначити, що для ФОПів бухгалтерський облік не є обов’язковим , обовязковим є тільки податковий облік, тобто подача звітності , сплата податків, це не враховуючи звітності за найманих працівників і ведення всіх необхідних документів кадрового обліку.

Звичайно за малих об’ємів ділової активності подати нульову звітність самотужки це вже не є такою проблемою, хоча і тут звісно є свої нюанси.

Бухгалтерия для ФОП: надо или нет — Минфин

Також з допомогою сервісу ДІЯ можна подавати звітність по єдиному податку в відносно автоматизований спосіб. Правда і тут є свої підводні камені, відповідальність за подання звітів лягає безпосередньо на підприємця, а часто достатніх знань які дають змогу оцінити правильність заповнення звіту є не достатньо. З цієї ситуації є 2 виходи : подавати і на 100% надіяться на безплатний сервіс з подання звітів, чи вникати в це питання самому і кінцевому результаті витрати багато часу на пошук інформації в інтернеті, яка деколи може бути суперечлива від сайту до сайту.

Для справедливості замітимо, що є і ряд платних сервісів для подання звітів ФОП, хоча з ними виникає та сама проблема, як оцінити адекватність поданих звітів.

Можна використати послуги бухгалтера чи аутсорсингової компанії на певну конкретну задачу, наприклад подача вище згаданого звіту.

Доки ФОП не має найманих працівників ситуація відносно проста. Але з їх появою для підприємця виникає ряд труднощів і ризиків. Труднощі починаються з самого початку з визначення рівня самої зарплати. Знання відмінності між окладом, виплатою на руки і фондом заробітної плати. Питання сплати податків з зарплати( куди платити, як порахувати, скільки разів на місяць виплачувати заробітну плату) і в цьому переліку ні слова про лікарняні, відпустки і декретні відпустки. Які документи потрібно мати на підприємстві на кожного працівника і т.д.

Тому в випадку коли ваша діяльність можливо і не має великої активності в плані актів, рахунків і у вас не велика кількість найманих працівників, питання бухгалтерського обліку для Вас неодмінно стане ребром.

В підсумку підведемо пособи його вирішення :

Бухгалтерский аутсорсинг: можно ли доверять? | Свежие новости в картинках
  1. Ви бухгалтер з десятирічним досвідом, Ви швидко, вчасно і якісно зможете виконати поставлену перед Вами роботу, а найголовніше поставити таку роботу перед собою, Ви зможете відстежувати всі законодавчі зміни, і найголовніше у Вас буде необхідних для цього час і належний рівень уваги до деталей.
  2. Ви точково наймаєте бухгалтера для виконання певних, конкретних завдань і щоразу витрачаєте зусилля на одне просте здавалося б завдання, пам’ятати про всі операції що потрібно виконати і вчасно займатись їх делегуванням.
  3. Найняти бухгалтера в штат. Тут думаю без пояснень )
  4. Почати співпрацю з аутсорсинговою фірмою в питання повного ведення обліку. В такому разі Ви не витрачаєте час на постановку завдань, там все знають, ви не вникаєте в складні процеси обліку, при потребі Вам все прояснять доступною мовою і дадуть відповіді на конкретні питання і найголовніше Вам не потрібно витрачати час на відстежування всіх законодавчих змін і їх вплив на Ваш бізнес, про всі наслідки для Вашого бізнесу Вам повідомить команда професійних бухгалтерів.

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Догори